Internetlös och bm besök.

Ja idag har vi varit internetlösa, eller anledning har varit
för att vi haft problem med tven och då skulle vi koppla
in internet direkt från väggen i tven för att se om det funkade
då och det har det gjort så nu har vi bytt tillbaka så får vi se
vad som händer.
Man blir ju helt knäpp av att inte ha internet. :P

Har iaf varit till bm idag. :D
När jag kom dit så hade min bm en lärling med sig när hon
kom och hämtade mig...
En ung kille... Jag har absolut inte emot att att det är någon med
som studerar till barnmorska jag menar dom måste ju också lära
sig på något sätt. Men tycker att man kan faktiskt fråga om jag tycker
att det är oki. Men men allt gick ju ändå bra, var bara kontroll att mäta
magen och lyssna på hjärtat och kolla trycket. :)
Sf-mått (magen) låg på 29cm nästan 30cm.
Hjärtljud låg på 140 som vanligt och hon sparkade som hon brukar. ;)
Trycket var också bra men kommer inte ihåg vad de låg på. :P

Sen har jag städat här hemma, får ju besök imorn. :D
Evelina och Saga kommer hit, dom ska vara här till söndag.
Ska bli otroligt mysigt och roligt.
Ska dammsuga och torka golvet, sen även bädda sängarna tills dom
kommer tänkte jag. :D
Ska även åka och handla lite. :)

Kommentarer
Postat av: lassika

Det brukar dom göra här om dom har en lärling med, rorligt med främande. KRAMIS

2009-01-30 @ 09:54:01
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0