Illamående.

Idag när jag vaknade var allt bara super,
men nu usch illamåendet smyger sig på igen.

Idag ska jag iaf ta mig en sväng till ÖB tänkte jag,
ska köpa sköljmedel och tydligen är det bara dom som
har Softlan vanilj eller vad den hetet?
Jag har kollat på FYRA olika affärer och den finns inte.
Men det gör inget, billigare på ÖB också. ;)
Får se om jag ska kolla efter ett våffeljärn också.
Henric gillar ju inte våfflor men jag ÄLSKAR det,
så ett billigt skit järn räcker absolut. :D

Annars står det inte mycket på att göra listan idag,
skönt jag är fortfarande lite seg efter helgen.
Imorn är det tvättstugan så de lär ju ta på krafterna.

Henric sitter och skriver tenta nu, duktigt. :D
Så jag funderar på att åka iväg och handla lite
köpa lite kakor och sånt som jag vet att han gillar så
kan han smaska på det när han pluggar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0