Helg redan?!

Vart fan tar dagarna vägen egentligen?
IGÅR slog det mig att va fan snart är det vecka 30!!!
Hallå snart har vi en bebis här.
Helt knäppt. :P

Igår satte vi upp byrån till Julia. :)
Eller aa jag satt med påsen med skruvar och sånt i
och gav Henric de han behövde haha. :P
Tror att jag ska lägga in det som jag har tvättat där sen,
mysigare så. Hihi. :D

Annars gjorde vi inte speciellt mycket igår,
jag ringde försäkringskassan, eftersom dom har strulat
så mycket fick ÄNTLIGEN svaret jag ville ha att dom har skickat
papprena så har jag tur kommer dom på måndag,
eller jobbar man på måndag? :S Haha snacka om noll koll
just nu på att, men men annars kommer dom kanske på onsdag.
Hm tanken var att vi skulle åka till byn, men då tror jag att jag vill vänta
så att jag kan skicka in papprena direkt när dom kommer,
efter det kan jag gärna åka till byn. :)

Henric är och krigar airsoft, jag fick inte följa med haha förstår inte varför. ;)
Jag får nöjja mig med att sitta och trycka på alla ställen där han har blivit
skjuten sen ist, man kan tydligen få fina blåmärken. Hehe. :D

Jo juste, 25e mars gott folk då har jag inbokat fönsterputtsning här hemma
om hon inte kommit innan dess haha. Dels så behövs det göras och dels
så kanske man kan få fart på det hela. ;) Haha man vet ju aldrig. :P

Har tagit massa magbilder idag, men har inte lagt in dom på datorn ännu
så ni får vänta helt enkelt. :)
Måste ju ta kort på byrån och den söta Hello Kitty tröjan som jag köpte
till Julia i Luleå. :D

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja kanske bäst jag också bokar in fönsterputsning så det kommer igång för mig med. har tänkt sen förra vintern att jag måste putsa fönstrena :p

2009-01-03 @ 18:16:41
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0