Godkänd av FK!

JAAA!!
Igår precis innan jag stängde av datorn så loggade jag
in på min internetbank, och vad ser jag?!
Jo pengar från Försäkringskassan!
Jag blev helt stum och fattade först inte, men sen så
ramlade poletten ner och JAAAAAAA!
Det innebär ju att min sjukskrivning har blivit godkänd av
dom, och att jag inte behöver oroa mig massor nu innan
förlossningen över att jag inte kommer att få några pengar alls
vilket är jävligt skönt! Fan vad underbart.
Nu är det bara Henrics CSN kvar, så får vi se hur det går.

Henric är duktig förresten, han sitter och pluggar. :D
Behöver inte kasta ut honom hehe. :P

Magsmärtorna är bättre idag, men känns som att det "drar"
eller hur man ska beskriva det men har inte lika ont som igår iaf.
Huvudvärken gick över efter att vi gått upp, eller nästan iaf känner
fortfarande lite men de känns iaf inte som att huvudet ska
sprängas längre vilket är jävligt skönt!

Kommentarer
Postat av: PinkWinter | Bebis i April

Usch vad tråkigt, tur att det är bättre nu då :)

Jo tack det är bra här :)

Halsbränna som vanlig bara :)

2009-01-20 @ 17:14:58
URL: http://pinkwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0