Fastande blodprov.

Japp nu har jag varit på fastande blodprov.
Skönt att ha det överstökat.
Var inte ens super duper as hungrig som jag
trodde att jag skulle vara, bara en gnagande hungerkänsla.
Dom öppnade åtta och jag var där typ tio i, så kom in
ganska fort slank nog före några som var där ännu tidigare
än mig också, men va fan vi bor i Stockholm här väntar
man fan inte snällt om det kan ha stått någon längre bak som ändå
kom före, beror ju på vart man ställer sig man står ju inte i kö eller
något utan bara sprider ut sig i rummet.
Jag fick en super bra äldre kvinna som det inte ens kändes när hon
stack, träffade direkt och allt. Var trevlig också och pratade på,
sen var allt klart på bara nån minut och fem över åtta stod min mobil
klocka på när jag stod och väntade på hissen därifrån. :P
SÅ ska det gå till jag hade ju förberätt mig på att hela Vällingbys
pensionärs klubb skulle dit just idag bara för att jag INTE
fick äta men isf kom dom allt för sent. ;)

Gillar ni inte det jag skriver så läs inte då!
Det är MIN blogg, JAG skriver vad JAG vill,
det är ingen som tvingar er att läsa och gillar ni
inte vad jag tycker och tänker så är det enkelt!

Nej nu ska jag fan vila lite, har käkat en tallrik yougurt
så nu är jag trött, ska ringa pappa och kolla när han tror att han kommer
så får jag nog ställa alarm annars vaknar jag nog inte fören han står och
plingar på dörren. :P

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tycker om det du skriver :)

2009-01-14 @ 10:05:18
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Ush för att lämna blod.....

Själv så har mina värkar startat.... så förhoppningsvis så kommer vi få bebis innan dagen är slut!

Är det någon som klagat på bloggen?

kramar

2009-01-14 @ 14:07:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0