Dålig statestik.

Hehe ja det kan man ju lugnt säga, läsarna har rasat nu när
jag varit borta över helgen, så får nog bearbeta upp mig lite tror jag. :D

Min bror kände på magen igår och kände när hon sparkade. :P
Eller det var en hickning men var ju en rörelse i magen iaf. ;)
När vi åkte hem igår också så stanna vi hos Sussis uppfödare,
hon har valpar som är 6 veckor, tror ni dom va söta då?!
Tog massa kort men har inte orkat sätta in kameran i datorn
ännu så de får vänta. :D

Fy jag är så jäkla trött fortfarande, har sovit riktigt dåligt i natt,
varmt, kallt, svårt att andas, ligger dåligt osv...
Henric har snarkat i natt också, jätte konstigt han har aldrig
gjort det innan men sen jag blev gravid har det kommit nån
snarkning då och då men i natt vart jag irriterad då lät han som
ett jävla ånglok! Men han var ute hela dagen igår och fixade handbromsen
på saaben så han blev väl snorig av det säkert.
Ska nog försöka ta mig iväg och besikta bilen i veckan, så de är gjort.

Ringde till försäkringsbolaget idag också, nu har idioten som körde
på oss gjort en anmälan, men INTE skickat in något händelseförlopp,
så nu ska vi vänta på det också! Åhhh! Så irriterande, kunde han inet bara
skitit i det så hade det varit klart?! Nej så nu ska vi vänta, 7februari
har han som sista datum nu för killen, sen skulle vi få ut ett brev eller något
när det var klart men jag skiter i det jag kommer ändå ringa jag VILL veta!

Nej nu strax kommer pappa och ska ta en fika.
Själv mår jag faktiskt illa idag, kommer illamåendet tillbaka
senare i graviditeten också?!!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Mysigt att känna på bebismagen <3

Men mindre kul med den där gubben som körde på er ;/

2009-01-26 @ 14:41:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0