Blondin.

Nu är jag blondin igen.
Har inte en utväxt på typ fyra meter. ;)
Nej oki inte fyra meter men den var inte liten
iaf nu är det nya slingor, har dock några slingor som fick
en konstig färg vette tusan varför men får se om de löser
sig med silver shampoo annars får de väl vara tills mars
då jag ska klippa mig så kan jag göra slingor efter det.
Ville vänta och se helt resultatet idag då jag tvättat håret igen
och sånt.

Idag hade jag en dålig dag först,
ville typ bara ligga och gråta och tycka synd om mig själv.
JA det var verkligen den känslan jag hade.
Först när jag gick upp så fanns det inget pålägg som jag gillar,
alltså blev de inga mackor, blev bara yougurt och hur mätt
blir man på det? Men så skulle vi göra lunch...
Och då tog de tid och när jag väl lyckades lura med mig Henric
för att jag tyckte inte att det fanns något ja då fanns de typ inget
som gick hyffsat snabbt att fixa och vid de laget hade jag ont
i huvudet för att jag var så hungrig.
Alltså ville jag bara ännu mer lägg mig och gråta och skita i allt.
Sen kom Henrics mamma hem typ i samma veva och då fick jag lunch,
mammor är ändå alltid mammor - tack och lov!
Henrics mamma är fasiken oftast bäst hon har sten koll på allt
så då fick jag mat, och MYCKET också haha.
Efter det kändes det bättre dock huvudvärken ville inte helt försvinna
har kvar den lite nu också men hoppas att den släpper sen.

Ikväll efter att vi har käkat middag så ska jag åka en sväng till trosa
tänkte jag. Får se när middagen är klar.
Jag börjar blir hungrig igen, knäppt med tanke på att jag fick
mat vid två man blir fan bra konstig när man är gravid.

Förresten jag har fått en jävla klåda i händerna.
Jag är inte torr eller något händerna är lika mjuka som alltid,
men det kliar! Har vaknat två nätter i rad av att det kliar i händerna
och mellan fingrarna. Jag har aldrig varit med om något liknande förut
och det är riktigt jobbigt för att det slutar liksom inte heller.
På dagarna kliar det inte så mycket de är just på natten och morgonen
som det är värst.

Är det vanligt när man är gravid eller? :S

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

klådan i handen & på fingrarna har jag aldrig hört talas om när man är gravid ^^ och du, att vissa slingor inte blev bra kan bero på att du är gravid (alltså, hormonerna). det är inte alltid färgen sätter sig pga. det :)

2009-01-09 @ 17:31:54
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: cammie

behöver fixa min utväxt oxå..suck*



ja, fan..han ska alltid hålla på och löjla sig ;) hehe =)

2009-01-09 @ 19:57:28
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Lotta

Svara gärna på mitt inlägg angående om det är okej att tjejer är toppless i vardagen. :)

2009-01-09 @ 20:07:00
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: Lena "lillasyster"

Haha, det låter lite som att du är hungrig jämt ;)

2009-01-09 @ 20:29:04
Postat av: Madde

Till Lena: Haha jag ÄR hungrig typ jämt. ;)

2009-01-09 @ 21:37:01
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0