Besök och tvättstugan.

Japps pappa är här, tur det så slapp jag bära upp all tvätt
till tvättstugan hehe. :D
Pappa skulle bara hit å lämna ett papper och en våg,
vågen är eftersom jag ska sälja lite mammakläder som
inte passar längre. :)
Så fick han en kopp kaffe när han kom iaf och sen fick han hjälpa
till å bära. :D Bra det när de är så jävla halt ute också, lite
nojjig är jag fortfarande då jag redan ramlat en gång utanför
tvättstugan.

Imorgon åker jag till Gävle, dom skulle vara här runt tre trodde
dom vilket är perfekt eftersom jag tänkt åka till
babyproffsen som öppnar en ny butik i barkarby så
jag tänkte ta en tripp dit och kolla om dom har något
super pris på något som vi behöver. :)
Skulle vara skönt, tittar ju efter en babysitter, babygym och
bärsele iaf. Sen även barnvagn.
Men kommer bara köpa där om dom har något kanon pris,
annars får det bli blocket iaf på babysitter och bärsele.
Eller någon som har något ni vill sälja? ;)
Beror ju dock på pris men man kan ju alltid kolla hehe. :P

Nej nu ska jag vara social med pappsen.
Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0