Bebisnojja.

Måste jag ens påpeka att bebisnojjan
börjar ta över ganska rejält? :)
Jag har ju lagt i ordning kläderna och sakerna
vi fick av mina syskon i pappkassar efter
storlekarna tycker de va ganska duktigt.
Smidigt om inte annat hehe.

Idag ska vi sätta ihop våran byrå till
Julia som vi fick av Henrics föräldrar i julklapp.
Mysigt att lägga kläder i den sen,
fast något säger mig att det kommer nog ändå
se ganska tomt ut nu i början.

Henric ska iväg på kalas idag, 60års kalas
det är hans farbror som fyller år och de är inte
super långt bort så jag tyckete att han kunde åka. :)
Kan ju vara trevligt att träffa massa släktingar,
någon gång ibland hihi. :P

Nej nu blir det att dammsuga, phuu
ingen lust men men ibland så måste man ju.

Vet ni idag är det 92 dagar till bf. :D

Kommentarer
Postat av: Lottisen som surfa in av en slump

Vilken fin "header" eller vad det kallas.

Hur gör man sådant? Har själv blogg.se.

Klurat o klurat, MEN kommer ju inte på hur man gör.

Vill ju ha en fin header med min söta lilla son juh :) Skriv gärna o förklara här på din sida.

2009-01-02 @ 20:10:37
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D

sv: ne det är ju inte det :)

kul med 92 dagar :D

2009-01-02 @ 22:02:02
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0