Bebiskläder.

När ni tvättar era bebiskläder,
vilka grader använder ni och vilket tvättmedel?

Igår var vi ut å käkade,
jag tog plankstek (konstigt nog hade jag aldrig
ätit de förut) henric tog black and white.
Super mysigt ställe maten var helt oki, man fick
bra med mat på tallriken och personalen var super.
Vad mer kan man begära?
Samt att vi fick en öl och en dricka gratis då dom
missat att skriva in det och de såg vi efteråt.
Så med dricks och allt kostade det 600kr
helt oki tycker vi. :D
Till förrätt käkade jag vitlöksbröd och tsatziki,
Henric tog en skagentoast. MUMS. :)
Efterrätt käkade vi inte där, vi hade gjort iordning en
kladdkaka hemma som vi kastat in i kylen som bara skulle
in i ugnen så skulle den vara klar sen,
men Henric började må dåligt när vi var på resturangen.
Så vi kilade vid 23.20 så fick vi se massa raketer på vägen till
tunnelbanan. :)
Sen när vi gick av tunnelbanan var klockan 23.55 så vi fick se
hela tolvslaget efter vägen var super mysigt. :)

När vi kom hem sen gick Henric stackarn och la sig,
jag kastade in kladdkakan i ugnen och satte alarm så jag inte
skulle somna ifrån den. Sen vid ett så käkade jag varm kladdkaka. :P
Mumsigt värre, Henric sov då stenhårt så han hade ingan aning
om att den var klar han ville säkert inte ha heller hehe. :P
Sen gick jag också å la mig. :)

Vad gjorde ni på nyår då gott folk? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0