Vittnesredogörelse och byte av BM.

Idag fick jag ett brev att försäkringsbolaget ville ha in
min vittnesredogörelse för när vi blev påkörda.
Ehh vinttnesredogörelse när man är passagerare?
Knäppt tycker jag men men.
Ringde iaf upp våran handläggare för att kolla vad han
menar, liksom jag var ju med och skrev (läs jag skrev)
hela anmälan så vad finns det att tillägga? Men då var det
för att han hade också en passagerare och för att det ska bli
jämt upp för att dom ville ha vittnesuppgifter från henne med
så skulle jag också skicka in ett.
Handläggaren sa även att dom tröttnat rejält på motparten för att
dom aldrig skickar in något ordentligt och att så här lång tid får
det inte ta (var ju 13dec krocken var) så då styrker mina vittnesuppgifter
upp våran verision av det hela ännu mera.
Så just nu sitter jag bara och väntar på att jag ska få mejl från Henric
där min inscanade ritning av hur händelseförloppet var.

Imorgon så ska jag ta ett nytt fastande blodprov direkt på morgonen
pga klådan, suck suck. Men men gick ju ganska bra sist så får hoppas
på det igen. :)
Ska även ringa och byta BM när dom har telefontid.
Jag vill verkligen inte ha henne, jag har ju varit påväg att byta förut
men nu ska jag verkligen byta. Jag tycker att hon har gjort fel och har
tillochmed fått tillsägelse om att jag ska anmäla henne.

Men men, nej nu ropar sängen dags att lägga sig, ska ju upp skit
tidigt imorn usch och fy pust och stön!

Kommentarer
Postat av: lassika

Hoppas att det går bra. KRAMIS

2009-02-13 @ 08:15:38
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0