Alvedon promenad.

Igår var mysigt. :)
Henric kom hem till halv fyra, då låg jag i badet fortfarande. :)
Sen när jag gick upp så badade Henric också och jag passade
på att fixa lite förberedelser till maten och så började jag göra
negerbollar. :D Sen när Henric hade badat klart så skickade han
in potatisgratängen i ugnen och duka och sen steka köttet.
Jag fick ju kött av mitt jobb innan det "kommit ut i butiken"
(som säljande chaufför så får vi smaka på allt innan det kommer
ut som en säljande produkt, så vi fick oxfile, rostas, lövbiff och
nötfärs) det var inte jätte mycket av oxfilen och rostasen två
minder bitar så vi tog båda dom (en av varje var alltså).
Så fick smaka dom båda var super gott hängmörat och jätte
fint, vi kommer absolut att lyxa till det någon gång då och då
å köpa oss oxfilen som vi tyckte var godast.
Ekologisk, hängmörad oxfile. :D

Vi käkade och hade det trevligt, vi drack juice till hehe. :)
Sån där god juice min favorit. :D
Efter maten satte/la vi oss i soffan och tog det lugnt sen vid halv åtta
började jag göra fruktsallad.
Blev klar lagom till melodifestivalen, så då smaskade vi fruktsallad,
käkade negerbollar och drack mera juice. :D

Efter melodifestivalen gick vi faktiskt och la oss och kollade på sista
House avsnitten som vi har hemma. :P
Typiskt att vi inte hann få ner hela sesong fem också. :/
Men men, får vänta lite.
Efter det så somnade jag. :P Henric låg och kollade på något annat
då jag har ingen aning om vad vaknade på natten av att datorn fortfarande
var igång men då hade han somnat. :P

Nu är Henric iväg och pluggar igen. :)
Dock skulle dom bara plugga till typ ett eller två något sånt.
Det är ju skönt. :D
Annars händer det inte mycket idag alls, bara ta det lugnt hemma.
Henric vill att vi ska gå på en promenad ikväll dock inte alls lika
"lång" som den förra eftersom min rygg inte går av nu av rörelser
på en mm. Så vi får se KANSKE en liten en, men då ska jag också
vara förberädd med att ha tagit alvedon INNAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0