Svullet ansikte.

Idag när jag vaknade så vad jag svullen i ansiktet,
fingrar och ben/fötter. Mindre roligt kan jag säga.
Jag kände mig jätte trött när jag vaknade men tror inte att jag
var så trött utan det var mer att ögonen var svullna som gjorde att
jag fick en sån känsla i ögonen då.

Annars har jag inte gjort mycket idag, har haft ont i ryggen
från gårdagen vilket jag förstod att jag skulle få efter allt
stående och gående. Henric och hans bror var iväg å tränade
en sväng förut och sen kom henric å hämtade mig så åkte vi dit
å käkade hemmagjord pizza, fast jag tyckte inte den var så god. :/
Så nu är jag hungrig IGEN!
Ska nog ta mig nån macka till Bones sen. :)

Förresten så snöar det som fan här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0