Sömnbrist.

Idag så skulle vi komma iväg tidigt...
Jo juste här sitter vi, har gått upp för en kvart sen. :P
Henric kom hem typ 4.20 full kastrull säger jag bara. ;)
Jag har ju skit svårt att sova när Henric är ute så innan
han kom hem sov jag sammanlagt 30min ungefär.
Sen när han kom hem så snarkade han något så jäkla
mycket, varken jag eller Henric brukar snarka helt knäppt
att vi båda gör det ibland nu. :P
Fast Henric andades annorlunda också så var säkert bara för att
han var så full som han snarkade.
Men när klockan var 6 och jag fortfarande var vaken så började
magen att kurra ordentligt, så gick upp å tog en tallrik yougurt
sen efter 30min till så kunde jag äntligen somna. Gaaah,
helt sjukt ju.
Vaknade till vid tio men kollade på klockan och neee skiter
i att gå upp Henric toksov så jag somnade om jag med.

Jag har hittat ett jätte fint paket på blocket,
babysitter, babygym, bärsele och ett till babygym
allt för 350kr. Ska ringa på det när jag har duschat
ska försöka få Henric att kasta ihop lite lunch så vi kan käka och åka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0