Om idioten!

Fy vad jag är mätt nu. :P
Märks att jag inte kan äta lika mycket som förut.
Det tar bara stopp. Idag känns magen väldigt stor,
den är även hårdare än vanligt. Inte
sammandragningar - hård utan bara hård.

Annars händer inte mycket idag, var en svän till vällingby
eftersom jag skulle köpa folsyra.
Passade på att hämta ut mitt lilla gratispaket från Weleda
på samma gång. :)

Henric är på sjuukt dåligt humör vet inte om han har pluggat
så mycket idag heller men men.

Ringde idioten förut också som vi köpte bilen av,
vi har ju FORTFARANDE inte fått några pengar av honom.
Nu skyller han på att han är arbetslös..
SUCK! Kan man bli något annat än trött eller?
Då sa jag att "den 20e kommer barnbidraget, då kommer
vi och då ska vi ha pengarna", då svarar han "men det är inte
mina pengar."
Men liksom vem fan bryr sig, vi är trötta på att vänta va fan vi har ägt
bilen se november!
Jag svarar "jag skiter i hur du får fram pengarna men vi ska iaf ha dom,
det är bara för dig att fixa fram dom för att vi har tröttnat, vi kan inte
vänta hur länge som helst på att du ska fixa fram pengarna,
annars får du fixa något som är värt så mycket så vi kan sälja det vidare"
då svarar han...
"jag har ett par skor..." och där bryter jag in "jag skiter i om du har ett
par skor, för att skor kan man aldrig sälja för samma belopp som man
köpt dom för" Liksom vad fan tror han? Att jag är helt dum i huvudet eller?!

Aja, jag ringer iaf nästa vecka IGEN som han säger åt oss att göra,
och då kommer jag fan flippa på honom...
Jag är sjukt trött på det här nu.

Kommentarer
Postat av: sandra

Sorry, va jag som missförstod vad du skrev:P



Men vilken idiot!!! Sak samma om det inte är hans pengar, han är skyldg er pengar och ni har rätt till att få de han har. Man blir så tröt på sådanna där typer :/ Hoppas att det löser sig snart iaf.

Kram

2009-02-17 @ 07:53:08
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: lassika

Ja annars får ni göra anmälan.KRAMIS

2009-02-17 @ 10:59:20
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0