Läkarutskällning? Tvätta idag.

Ja idag är det enda som står på schemat att
tvätta, eller iofs kommer pappa förbi sen en sväng
ska följa med honom och köpa kattsand eftersom att
jag har fått erbjudande på det på ett zoo här en bit bort.
Jag kan inte bära säcken själv, är 15kg och då dör
min rygg så han får snällt följa med är ju han som
behöver ha kattsanden. ;)

Funderar på att kasta ihop en äppelpaj faktiskt,
köpte äpplen i måndags men dom var inte så goda
men duger absolut till äppelpaj. :)
Fast har inte bestämmt mig ännu om jag orkar. :P

Henric är klar med sitt grupparbete så han har inga lektioner
idag, det är mysigt för då är han hemma hela dagen. :)
Skönt att han blivit klar med ett grupparbete också, en sak
mindre som han behöver tänka på att planera in.

Jag är riktigt seg idag, Henric vaknade vid nio och gick upp
och då kunde inte jag somna om utan låg bara i sängen,
hörde inget på ena örat när jag vaknade eftersom jag har lösningen
i öronen på kvällen, men har faktiskt petat lite i örat (vet att man inte ska
göra det men var tvungen) så nu hör jag igen tack och lov.
Det gör faktiskt riktigt ont att inte höra något, det är som att man har
vatten i örat hela tiden och det försvinner inte och när man har så
en hel natt så gör det faktiskt ont. :/ Men nu är det borta tack och lov,
får väl se hur mycket skäll jag får av läkaren imorn. :P

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: tack :)

jaa, okeej. min kompis hade det (sandrasveningsson.blogg.se), och det var förjävligt. hon fick sättas igång 3 veckor för tidigt bara för de! fyy! näe, hoppas verkligen inte att du får det.

2009-02-11 @ 11:32:17
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: sandra

Tackar :) Känns fint. Den är på 74 kvadrat och är en 3:a med inglasad balkong. Så det blir nog kanon åt oss:)



Hoppas att örat har blivit bättre och jag tror nog inte att hon komer att skälla på dig. För lite pet måste ju gå bra.



Du en dum fråga, hur länkar man till andra???

2009-02-11 @ 12:17:59
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Melinda

Gud va gott med äppelpaj :D det har jag ätit två gånger den senaste veckan ;D mumsmums!

2009-02-11 @ 14:43:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0