Kiss på tåget!

Men juste jag glömde ju skriva om det roligaste
på resan, jag skyller på hungern. :)
När jag var på väg hem idag så var det mycket folk som fan,
men jag får en sitt plats ändå vilket mina stackars fötter tackade för.
Jag hamnade dock ut mot gången (jag sitter helst innerst) men iaf,
mittemot mig så sätter det sig en mamma och hennes dotter som
såg ut att vara typ mellan 17-19 eller något sätter sig på andra sidan
gången eftersom alla andra platser var upptagna, bredvid henne
sitter det en äcklig gubbe som verkligen luktade hemskt.
Men tjejen var tapper och höll masken, sen tillslut skulle gubben av och tjejen
hoppade in ett snäpp så att hennes mamma skulle kunna sitta bredvid henne...
Bara det att tjejen flyger upp och puttar tillbaka sin mamma väldigt fort,
gubben hade kissat där han satt!!!
HON hade satt sig i hans kiss! Stackarn blev ju helt knäckt, hennes mamma
började tokskratta och jag kunde inte göra annat än bra le lite åt henne,
stackars tjej liksom.
Sen gick iaf tjejen som satt bredvid mig av och jag hoppade in ett snäpp och dottern
satte sig mitt emot mamman (på min gammla plats) och så säger hon lite
halvtyst "mamma kan du fatta att jag satte mig i hans kiss, jag har kiss på min jacka nu!"
och mamman svarar samtidigt som hon skrattar "men det är inte säkert att det var kiss"
och dottern säger "jo det är det jag kände det när han reste sig det luktade ju hur mycket
som helst och jag kände ju att det vart varmt när jag satte mig"
mamman fortsätter att skratta och ja jag kan säga att jag försökte verkligen hålla mig in i det
längsta med att inte asgarva men satt ändå och log en hel del, ingen av dom såg ut att ta illa
upp av det tack och lov men liksom vad ska man göra då?
Satt en tjej brevid mamman också, mitt emot mig alltså och hon satt också och
flinade en hel del.
Men det roligaste var nog när det kom på en annan och satte sig på den platsen,
då kunde vi inte hålla oss utan alla skrattade till lite, dottern skrattade ju också.
Men hon var nog glad att hon hade en lång jacka. ;)

Sen måste jag bara få säga att fan va dåligt melodifestivalen är nu för tiden!
Idag har det ju verkligen inte varit ett enda bra bidrag.
Förra veckan var ju iaf HEAT bra, men idag shit man skäms ju nästan.

Pizzan var förresten väldigt god, synd bara att den inte var större hehe. ;)
Jag var ju sjukt hungrig fast vart ändå mätt efter ett tag så var nog tur att den
var slut när den var det.
Nu ska jag fixa mig nån macka och lite yougurt.
Blev ju så knäppt med tider att äta idag, liksom middag vid fyra va fan jag
är ju hungrig igen! :P

Kommentarer
Postat av: Lena "lillasyster"

Haha tyckte du inte om bidraget "snälla snälla"? Fan vad hemsk det var och hon gick vidare :O Jag håller men om att Heat var bra, de var de bästa förra veckan ;)

2009-02-22 @ 13:13:21
Postat av: Anonym

Va det ingen som varnade den stackarn som satte sig eftern den där dottern? annars klockers, det ska alltid vara någon pubertets syngel som råkar ut för sånt:-p

2009-02-23 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0