Inte medtagen + helvetes resa!

Tyvärr blev jag inte medtagen som hårmodell.
Eller när jag kom dit efter mycket om och men,
så frågade jag hur det är när man är gravid och
pekade på magen och då sa hon direkt att dom inte
kommer att ta med mig pga det.
Det är en så intensiv helg så hon ville inte riskera det.
Men dom skulle spara min bild så hör dom kanske av sig
någon annan gång.
Så jag var den enda som fick svar på en gång, alla andra skulle
dom ringa till. Men jag känner att det gör inget, visst det hade varit
super kul att få komma med snacka om annorlunda sak att göra,
men ändå kan tänka mig hur jag skulle må sen.
Mina ben svullnar ju upp som bara den bara av att duscha så hur skulle
dom då se ut efter att ha sprungit runt i högklackat en hel helg?! :P

Kan ju också berätta om min roliga resa in till stan...
Jag var ute i god tid som vanligt enbart för att jag inte skulle behöva stressa alls,
och för att jag ev skulle kunna hinna ta en fika innan..
Jag satte mig på tunnelbanan och började resan, bara de att efter några stationer
så säger dom till att nej nu är det stopp det är fel på något grejs så vi får
vänta. Tillslut så kom ett annat tåg som vi fick åka med och de var ju inte bara
vi från mitt tåg då, var ju från alla andra tåg också på alla andra stationer!!
Så bara att ta sig in till t-centralen tog mig 1 timme och 20 min!!!
Jag visste att jag skulle då bli sen till hårgrejset och tänkte bara skita i det.
Men åkte iaf tänkte att ähh är kanske mycket folk så då märker dom inget,
och de gjorde dom inte heller var inte super mycket folk men en hel del.

Resan hem.. Ja precis samma jävla skit!
Fast den resan tog bara 1 timme och 5min!!
Fy fan vad jag hatar att åka tunnelbana, det finns verkligen en anledning till varför
bilar uppfanns. ;) Jag hade lätt hittat också eftersom jag varit i massa butiker runt
om i det området jag skulle till! Så hade jag bara ringt pappa och frågat vart
gatan låg så hade jag ju vetat, jävligt sugit men men.

Som plåster på såret för idag så ska vi äta pizza, fan va gott det ska bli - hoppas jag!
Har inte ätit någon lunch eftersom jag suttit fast på tunnelbane helvetet så är
skapligt hungrig nu kan jag säga, tog en banan och ett glas vatten och satte mig
här så jag kan vila benen lite samt bara ta det lite lugnt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0