Helvetes natt.

Fy fan vad jag har haft ont, eller HAR.
Natten har varit riktigt hemsk.

Henric var ute och "vallade" mig igår.
Bm studerande hade ju sagt att jag skulle ut och gå.
Promenaden tog en och en halv timme för att vi gick så
sakta för att det gjorde så jävla ont för mig.
I natt har jag varit på väg att börja gråta för att jag har haft
så jävla ont, jag har sovit fruktansvärt dåligt
för att så fort jag bara ska röra mig en mm så gör det så
ont att jag tror att ryggen ska gå av.
Så absolut att jag verkligen vill gå på mer promenader!!!!!

Var och tog blodprov på morgonen också, fick samma underbara
tant som förra gången inga problem alls stack rätt direkt,
annars har jag en vana att alltid få någon som sticker fel.
Men hon var klar på bara nån minut, tre rör samma som sist.
När jag kom hem blev det frukost, idag var jag riktigt hungrig
så ville verkligen ha frukost även fast klockan var väldigt lite. :P
Sen gick jag och la mig i sängen och började kolla på Bolt,
Henric tyckte att den var rolig jag vet inte om jag var för trött
för att orka tycka det eller om jag bara inte tyckte det. :P
Jag kollade på lite mer än halva sen pausade jag resten och vilade
lite, ställde klockan så jag inte skulle sova över telefontiden om jag
skulle somna.

Gick upp och ringde en annan bm (dom är fyra där sammanlagt)
och hon sa att absolut får man byta bm, det är vanligare än man tror.
Alla kan ju inte passa ihop och jag skulle absolut inte känna att det var
jobbigt att byta bm eller vara orolig över att träffa min gammla bm
eller något sånt.
Så nu fick jag en tid redan nästa vecka på onsdag, hon hade lite dåligt
med tider men hade en lucka då så då passar vi på tyckte hon.

Nu känns det bra, skönt att jag fick allt stöd av er alla som jag
uppenbarligen behövde för att få tummen ur röven för att byta bm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0