Hårmodell.

Hm imorgon så ska jag ev på audition för att vara hårmodell.
Såg en annons i en tidning som Henric fått med sig hem,
står så här.
"Vill du vara modell?
Vill du ta chansen att jobba med några av Världens och Europas
bästa frisörer och stylister över en helg? Bli klippt och stylad
enligt de senaste trenderna från London?
KRITERIER. Tjejer 15-27, Längd 1,73 och uppåt. Tillgänglig 5-8mars."

Låter inte de hur bra som helst? :D
Jag ringde till en av dom som håller i det hela och frågade
hur det är om man är gravid och inte direkt modell smal. :P
Och hon sa att det inte var några problem med hur man såg ut,
och de att jag är gravid visste hon inte säkert hur dom skulle
ta det. Men man får väl se, va fan jag ser det som en ny frilla
skulle inte sitta fel, många som säger "men tänk om dom klipper
av allt hår eller gör något du inte gillar?"
Ja men ähh skit samma, mitt hår växer ut till den här längden
på ett år, och gillar jag inte färgen ja men då får jag väl börja om på
ny kula och försöka bli blond igen.
Skulle iofs vara skönt att inte bli rödhårig men ähh tror inte att
de spelar så jävla stor roll, jag vet ju hur jobbigt de är att få bort men
då får jag väl ta det då. ;)

Ska sätta mig och kolla nu om jag ens kommer att hitta dit, jag är verkligen
världssämst på att hitta i stockholm och speciellt när jag ska till något
ställe som jag aldrig varit på tidigare OCH ska åka tunnelbana!
Hade jag åkt bil hade det nog inte varit några problem alls
GPS in my heart kan jag säga. ;)
Men men de ska nog gå bra och vill dom inte ha mig så vill dom inte..
Då har jag kvar min frisörtid annars avbokar jag ju såklart den. ;)

Kommentarer
Postat av: cammie

oh fasiken va kul! hoppas du blir med =) kul att bli "stylad" av proffs lixom.

2009-02-20 @ 21:30:47
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

va rooooligt! :D det enda de kan se som negativt bara för du är gravid är ju det med hårfärgningen såfall ;) att de inte blir som dom tänkt sig, hehe. kram!

2009-02-20 @ 21:34:48
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja precis, det värsta som kan hända är ju att du får ett nej =)

2009-02-20 @ 22:47:26
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Oj vad spännande! Hoppas du "kom med" =)



Trevlig helg!



Kram

2009-02-21 @ 13:37:00
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0