Gäsp.

Gäsp.
Ojoj vad trött jag är, blev sent idag.
Satt och spelade lite, sen fastnade jag i tven. :P
Henric gjorde svampsoppa idag, jag var sjukt skeptisk
till det innan men det var helt oki, med lite nudlar i då. ;)

Usch imorn kommer jag vara sjuuuukt trött, upp kl 8!!!!!!!
Tänkte åka så jag kanske är där lite tidigare hellre det än
för sent iaf. Jag gillar inte att stressa heller.

Henric har varit duktig idag också, han har pluggat massor och
eftersom att han har dyselexi så har jag hjälpt honom lite.
Eller hm jag läser bara igenom de han skriver och hjälper
honom att ändra lite på nån mening här och där.
Han har inte grov dyselexi utan har en lindrig variation.
Men ofta så är det så med dom som har det att dom inte ser
sina egna fel och då hjälper det att ha någon annan som kan läsa
igenom och bara kolla hur det ser ut, sen är det ju bra att jag inte
vet vad det handlar om heller för att dom ska skriva så vem som helst
förstår och jag förstår så då har han gjort ett bra jobb. :)
Min gammla frisör har riktig grov dyselexi hon kan inte stava alls
och ser inte att hon skriver helt knäppa ord. När jag var där en dag så var
vi själva och då fick jag hjälpa henne när hon skulle skriva något på
en tavla. Jätte fin handstil men helt knäppt dålig på att stava.

Nej nu är det dags att kila och sova för min del.

Juste mamma fyller ju år idag grattis grattis till henne. :D
Har ju självklart ring och grattat henne men har glömt skriva det här bara. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja då förstår jag tat den 13:e inte fungerar så bra för er :)



Btw har också mildare form utav dyselexi ;)

2009-02-24 @ 11:57:44
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0