Fy så hemskt.

Jag åkte iväg och köpte mig en del godis..
Hm ja att bara köpa lite gick ju som det brukar,
jag skyller på att min center väger mycket. ;)
Sen köpte jag med mig en pizza på vägen hem också.
Så jäkla gott, fast högst onyttigt. :P

Kollar just nu på Lets dance och fy fan vad Carl Jan är
kass! Det är ju pinsamt att titta på honom till och med.
Kul dock att det är rock. :)

Pratade med Jessica en sväng förut också, skrattade som
en tok när hon berätta att deras hund spydde igår.
Haha, det spelar ingen roll om jag så skulle beskriva det som
hon gjorde för det skulle ändå inte verka lika kul.
Man måste höra henne berätta det helt enkelt. :P

Nu har Niclas dansat jag tycker de är kul att dom drar in
Laila hela tiden. ;) Hehe. Ett sött par som enligt mig var
väldigt oväntat. :D

Nej nu tillbaka till tven. :P
Får se när Henric kommer hem idag.

Kommentarer
Postat av: prullan :D

haha vad söt du är... Men det va så äckligt jue :|

Men gud Walgren och Jeanett va ju helt grymt bra, snacka om att han blev chokad av poängen från juryn :D

<3<3<3<3<3<3

2009-02-27 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0