Fröken duktig. ;)

Hehe aa lite nackspärr hindrade ju inte Henric. ;)
Nu är han på väg in till stan å ska käka med dom andra
grabbarna. Sen skulle dom ut på Kellys en öl kostar ju 20kr
så är väl inte så konstigt att dom väljer de stället? :P
Jag bad Henric att han inte skulle bli så full ifall något
skulle hända, sen sa han att dom skulle på Kellys och då
inser jag ganska fort att hm aja bara glömma min tanke då. :P

Jag har iaf fixat gardinerna och fönstret i sovrummet nu också.
Så jäklar duktig jag är. :P
Och så har jag hängt tvätten.
Har inte dammsugit men de orkar jag fasiken inte idag heller,
får bli nästa vecka.

En äntlligen hemma bil stod parkerad här utanför idag också,
och det sprang runt två killar med en kamera så man får väl se om
de kommer något härifrån sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0