Förvärkar eller foglossningar.

Jag har funderat en del.
Hur ska man som förstföderska veta om det är
förvärkar man får ont av eller om det är mina
foglossningar som spökar?
Jag får ont som håller i sig i några sekunde
ibland lite längre men som sen inte behöver
komma tillbaka på flera timmar.
Men hur vet jag om det VERKLIGEN är förvärkar
eller om det är att jag rört mig på något dumt sätt
så att jag får ont av foglossningarna? Hm...
Aja, jag tror inte att det är något på gång ännu iaf,
men ändå så tänker man ju en del. :)

Gick och la mig å vila lite förut, fick en konstig
känsla i armarna och ont i magen.
Sen ringde Henric och då gjorde jag lite lunch
eftersom han redan ätit.

Nu kom Henric hem, han har hanldat kött tills ikväll eftersom
att vi har massa potatisgratäng kvar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0