Förlossningskurs och tråkdag.

Idag har det verkligen varit en tråkig dag.
Anna var iväg på föräldrar grupp så då passade jag på
att spela under tiden. Sen kom Henric hem vid fem.
Nu har vi käkat och tittat på tv, jag är hungrig igen. :/
Känner mig uttråkad och fortfarande trött,
blev inte att jag vilade något på dan, orkade inte gå till sängen. :P
Förstår inte hur man kan bli så otrolilgt slö i hela kroppen.

Nej om man kanske ska ta sig en bit äppelpaj kanske? ;)
Henric tog en bit innan middagen, så han vill säkert inte ha ännu...
Eller hm jo det vill han nog egentligen. ;)

På onsdag så ska vi på kurs på förlossningen,
ska bli intressant att se vad det handlar om.
Sen drar det igång med massa kurser och sånt,
får se hur många jag får med mig Henric på. :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Va roligt med förlossningskurs :) Måste kännas spännande. Vet du hur många ni blir på kursen och får ni hälsa på på BB??

Kram

2009-02-20 @ 09:20:38
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: cammie

den förlossningskursen jag var på gav mig ingenting..allt hade<jag redan läst på nätet lixom..pengar rätt i sjön :/

2009-02-20 @ 13:28:13
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

600 spänn betala vi. Vi fick inte se några rum. Hon som höll i kursen visade en massa overhead bilder och demonstrerade födseln med en tygdocka..pratade om de olika bedövningsalternativen,födeställingar etc.. vi skulle egentligen på en ammningskurs oxå (600kr) men den avbokade jag efter att ha vart på förslossningskursen.

2009-02-20 @ 14:20:25
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0