Brocolipaj.

Ohh det var så skönt att sova ett tag idag på dagen.
Sov som en stock, vaknade till en sväng och kollade på
klockan men insåg att nee jag behöver inte gå upp nu jag
sover ett tag till. :P Sen väckte Henric mig när han kom hem.

Henric har fortfarande världens träningsvärk efter att han var
och träna med sin bror i söndags. :P Så han tog ett varmt bad
och försökte att tämja ut musklerna lite. Får se hur det gick :P
Imorse vaknade jag av att det verkligen STANK tigerbalsam i
hela sovrummet hehe.

Sen har han ringt idioten också men han sa att han var upptagen
att vi skulle ringa senare så tjatar på Henric nu att han ska ringa igen
men hm ja det är inte alltid det lättaste...
hm oki nu ringde Henric och vad fick vi för svar?
Jo standard svaret "ring imorgon jag har inga pengar nu"

Och nu så håller jag på att göra en brocolipaj, smidigt för Henric
att ha i matlåda å bara ta med till jobbet, plus att jag råkade nämna
för pappa att jag skulle göra en brocolipaj så han ska komma hit
imorn å käka lunch bara för att han älskar det. :P
Jag tycker inte ens om det själv men tycker att det är kul att göra den. :)

Men juste, glömde ju skriva att vi har nästan helt gratis hyrbil. :D
73ör km så 7,30milen betalar vi helt oki. :D
Sen så tog vi en tilläggs försäkring som kostar oss 60kr om dagen,
och då innebär det att om tar den och de händer något så kostar det oss
1000kr i självrisk annars kostar det 18 000 i självrisk!!!!
Helt otroligt så det var en självklarhet att ta den.
Så vi ska köra V70 när vi lämnar in bilen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0