Bil besiktning.

Japps idag ska jag å besikta bilen, hatar att komma med
skitig bil men hoppas att det är fler som gör det. :P
Jag klarar inte av att tvätta bilen själv längre gör på tok
för ont i ryggen så är Henric som får stå för den biten,
blir nog gjort i helgen när vi åker till byn vi brukar göra det där.

Micke kommer hit idag och ska käka Henrics fiskburgare. :)
Hoppas dom blir bra, jag vet inte om jag kommer att vilja ha
faktiskt har blivit världens tönt på fisk sen jag blev gravid.

Har varit ibäg och handlat en sväng och precis när jag åkt hemifrån
så ringde pappa och fråga om jag var hemma, hehe nee de var jag ju inte
så han fick vänta ute en stund. :P
Henric skulle ha hamburgebröd och grädde till burgarna ikväll
och vi hinner inte handla när han kommer hem eftersom jag ska
åka mot besiktningen 16.45. Vet ju inte hur trafiken ser ut riktigt och
sen hatar jag att stressa och ännu mera att vara sen!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas att besiktningen gick bra. Är många som inte tvättar av sina bilar innan de ska besiktas. Sen så så ser de nog att du inte har orken för det just nu ;)



Tackar så mycke för gratulationerna :)

2009-02-06 @ 06:55:12
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: lassika

Gick besiktningen bra? Vi kan inte heller tvätta bilarna när de ska besiktas. KRAMIS

2009-02-06 @ 08:24:42
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0