Bebissaks lista. :)

Natten har varit konstig, Henric sov ju i gästrummet. :P
Men han sov lika dåligt för det, jag sov som en gud. ;)
Hehe, det enda som var tråkigt var att inte ha någon att
krama om. Men annars var det skönt. Dock är jag fortfarande
väldigt trött, fattar inte hur man kan vara så här trött egentligen. :/

Fick en lapp med posten idag att jag har ett paket att hämta ut. :D
Wiee hade ju glömt bort vinsten. :P
Så tänkte ta mig en sväng när jag skrivit klart här och åka och hämta ut det.
Egentligen borde jag nog ta mig en promenad i det fina vårvädret,
men dels är jag trött och dels har jag ont i ryggen och dels har jag ont i magen.
Hon har börjat med att ligga och trycka ut rumpan vilket inte är skönt.
När jag badade igår så kom hon på den roliga iden, Henric kom
in och skulle fråga något och så petade han och blev helt förvånad när
det var SÅ hårt. :P Hon verkligen trycker ut rumpan. Knäppunge. ;)

Henric ville ha en lista på saker som andra kan köpa till Julia,
jag vet inte om någon har frågat eller om han bara vill ha något att säga
om någon skulle fråga men har iaf gjort en liten lista. :)

*Säng mobil - musik.
*Babysitter - är jag lite kräsen på och vill gärna se innan.
*Babygym - är jag lite kräsen på och vill gärna se innan.
*Bärsele - är jag lite kräsen på och vill gärna se innan.
*Leksak till barnvagnen
*Regnskydd + myggnät till vagnen
*Leksaker

*Kläder - isf storlek 62 och uppåt.

Har en del vänner och släktingar som ev skulle vilja köpa något och
för att underlätta för oss så att vi inte får tex 15 st sängmobiler
så får ni gärna säga till innan så vi vet att vi inte behöver säga det
till någon annan att vi vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0