Är man alltid hungrig dom sista veckorna i graviditeten?

Är ju helt otroligt, jag och Henric käkade middag vid halv sex,
när vi hade ätit klart så titta vi lite på tv och jag blev hungrig IGEN
och inte så där lite sugen som man blir utan verkligen hungrig.
Fick ta Henrics matlåda. :P Snällt. :D
Men nu sitter jag här IGEN och är hungrig. :S
Vad är det för fel på mig? Jag ska inte äta något mera nu innan
jag tar en macka till kvällsfika runt nio tänkte jag.
Men som det känns nu så känns de nästan som att jag inte kommer
att överleva i två timmar till?! Helt sjuk känsla.

I helgen ska vi ev åka till byn.
Jag ska isf måla spjälsängen tänkte jag,
sen ska vi fixa volvon också. :)
Får se hur mycket vi hinner med och sånt, vet inte om vi åker
på fredag eller lördag fast vore bäst om vi åker på fredag men det
beror ju på hur Henric går i skolan också.

Nej nu ska jag ringa snubben om mattorna till pappas bil så ska vi
och hämta dom. :)
Fick ju inga pengar av idioten idag, när Henric ringde mådde han dåligt
och vi skulle ringa imorn. SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

duu, man är hungrig jämt, ja :D alltså jag minns att jag bara åt & åt. men de gör inget :D passa på! :) fast som tur är åt jag inte bara onyttigt eller så var det att jag bara hade tur att inte gå upp FÖR mycket ^^

2009-02-03 @ 20:09:23
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0