Äppelpaj och dålig sömn.

Jag har sovit sjukt dåligt i natt eftersom att näsblodet
gjorde så att jag vart ännu mer täppt i näsan än jag var
innan så fick typ ingen luft och har tydligen snarkat.
Så Henric har också sovit dåligt. :/
I natt så ska han sova i gästrummet, stackarn.
Men han behöver ju sova, jag menar jag kan ju sova
halva dagarna och små vila när jag känner för det,
men de kan ju inte han göra direkt.

När jag väl tagit mig upp ur sängen idag så kastade jag
faktiskt ihop en äppelpaj, och jag slår vad om att pappa kände
det på sig för att när pajen varit inne ett tag så ringer han och
frågar om han kan komma på en kaffe. ;)

Annars har jag inte gjort mycket idag, fixade disken och
funderar på om jag ska köra en tvättmaskin faktiskt.
Fast samtidigt skulle jag absolut kunna gå och lägga mig å sova
tills Henric kommer hem.

Grattis grattis till systerdotter Kajsa också som fyller år idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0