59dagar kvar till bf.

Det är ju helt otroligt, idag är det bara 59dagar kvar tills
det är beräknat att Julia ska titta ut.
Jag har nog inte fattat det ännu haha. :P
Det är liksom en sak att vara gravid men sen en helt annan
att verkligen bli föräldrar.

Fy vad jag är trött på att ha så inihelvetes ont i ryggen!
Gaaah det gör så jävla ont att jag inte vet vart jag ska ta
vägen ibland, kvällarna är värst så när vi sitter i
soffan på kvällen brukar Henric få dra upp mig eller putta
upp mig från soffan jag kommer verkligen inte upp
själv för att det gör så jävla ont. :(

Micke skulle komma hit å käka idag men när Henric
kom hem så mådde han illa så han får komma imorn.
Trevligt med lite sällskap. :)
Annars är det ju bara jag och Henric och sparkmaskinen. :P
Men Henric måste ändå ringa idioten snart, men han kommer
säkert med någon annan kass ursäkt som ALLTID!
Jag är bara så jävla trött på hans ursäkter hela jävla tiden

Kommentarer
Postat av: Melinda

åååååhw, inte långt kvar alls nu :D va skönt !!

2009-02-04 @ 22:18:49
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: lassika

Tänk vad tiden går fort. KRAMIS

2009-02-05 @ 10:02:19
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0