49dagar till BF.

I natt kom Henric hem rätt sent.
Och rätt full hehe. ;)
Jag kollade på Let´s Dance vilket var ett rätt tråkigt
avsnitt tycker jag, liksom kan dom inte bara skicka
ut alla utom dom tre som kommer att vara i topp
tre för alla vet ju vilka det är.
Laila, Magnus och Morgan.

Ida ringde också igår vilket var mysigt. :)
Vi prata om lite allt möjligt och ska bestämma en helg
då hon ska komma hit, mysigt. :D

Idag hm ja dagen har ju typ nyss börjat. :P
Har käkat frukost och kollat på tv iofs låg
vi kvar i sängen och drog oss länge idag med. :)
Henric vaknade vid åtta och la sig då och pluggade,
jag somnade om men har vaknat en massa gånger.
Men sen tröttna vi båda och jag var hungrig så då gick vi upp.

Nu har Henric åkt iväg och ska plugga, får se hur mycket dom får gjort
han och hans kompis Petta ska sitta i ett bibliotek.
Petta läser något helt annat men dom kan ju ändå plugga
båda samtidigt fast med olika saker. :)

Henric har lovat att komma hem till fyra iaf, jag tänkte bada innan det faktiskt.
Skönt med ett varmt bad. :D
Har ont i halsen också. :/ Bara för att jag legat på fönstersidan,
helt otroligt att dom inte tycker att det drar när man blir förkyld så fort man ligger
på den sidan, kan ju säga att valet var lätt vart spjälsängen hamnar.

Är medlem på en sida, där många andra gravida också är.
Och jätte många har redan bäddat spjälsängen och allt. :S
Jag tycker att det känns knäppt jag menar hur många minuter tar
det att göra det, varför ska man göra det NU?! Jag har 49 dagar till BF,
och jag tycker att det är sjukt tidigt, spjälsängen ligger på gästrumssängen
eftersom att Henric ska göra rent alla delarna sen. Men vi kommer nog
inte att sätta ihop den för det, kanske om jag får över BF datumet då kan
jag tänka mig att ev sätta ihop sängen men inte kommer jag att bädda
den för det. Det kan jag göra den dagen vi kommit hem från BB.

Kommentarer
Postat av: LINA

tack tjejen :)

2009-02-14 @ 21:49:01
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Demi

Glad alla hjärtans dag!!

2009-02-15 @ 00:44:15
URL: http://carmex.blogg.se/
Postat av: lassika

Haha: hur skall du kunna bädda? KRAMIS

2009-02-15 @ 08:28:38
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: sandra

Vist börjar det kännas konstigt nu när dagarn bara tickar ned. Plocka i årdning det sista kan ni göra när ni själva tycker tat det känns bra. Vi satte ihop våran spjäll säng några månader innan men vi bäddade då vi kom hem från BB.



Skönt att du har fått byta BM nu. Håller tummarna för att hon är bättre :)

Tråkigt tat ryggen krånglar för dig igen:( Hoppas att det känns bättre idag.

Kramar!!!

2009-02-16 @ 06:59:22
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Mia

vår spjälsäng står ihopskruvad men bädda kommer jag inte göra förrän vi kommer hem från bb, känns ganska onödigt att ha den bäddad när det är ett tag kvar.

När är du beräknad?

2009-02-17 @ 13:55:35
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0