Fel blöjor och döfett.

Natten har gått bra, Henric var ju ute igår...
Han har sagt hela veckan att han ska komma hem tidigt..
När kom han hem? Jo runt 6 imorse!!!!
Bajsfull. ;) Fast då hade han suttit i alvik och sovit i en och en halv timme
också. :P Knäpper. ;)
Men men.

Oj, började skriva det här inlägget vid tio imorse men får avsluta det nu,
tiden försvann helt enkelt.

Vi fick besök av pappa och Isse som skulle ha kommit typ en eller två
timmar tidigare än dom gjorde. :P
Så allt blev lite stressat, men jag och pappa åkte iaf iväg till
zoo här och skulle köpa kattmat och kattsand eftersom vi ska vara kattvakt
åt Lucifer medans dom håller på å fixar lägenheten där.
Eller självklart ska vi ju se om William reagerar på Lucifer eftersom jag
föddes med astma så får vi ju se om han tål honom, men jag hoppas det.
Men iaf väl på zoo så var ju självklart Lucifers kattmat slut, och han får bara äta
just den sorten pga hans sjukdom så vi stod där och velade massor.
Men tillslut vart allt bra iaf, fick gratismat av dom där bara för att våran var slut. ;)
Och sen fick vi köpa billig kattsand det var bra det. :)
Ska hämta ut våran riktiga kattmat i veckan nu som kommer har tjingat en
säck där.

När vi väl kom ut från zoo så var klockan readn över ett och tvättstugan började
ju ett så blev att skynda sig hem och kasta in två maskiner direkt och sen in i
bilen igen för att åka och handla blöjor och lite annat smått, även det gick väldigt
snabbt iaf allt utom kassan som vanligt..
Men när vi kom hem insåg jag att jag köpt fel blöjor köpt nr 2, men knäppt att
dom är 3-6kg. :S Aja får prova en iaf annars måste vi köpa nya jag menar
han kommer ju ändå växa i dom här också. ;)

När vi var på väg hem sen så insåg vi att vi måste käka något klockan var typ två
då så var ju dags för lunch. Så blev att vi stanna och köpte pizza faktiskt
och de har jag och Henric inte ätit sen innan William kom någon gång kommer
inte ens ihåg när det var sist. :)
Tog lång tid där med tack vare att dom brände (!!!!) pappas pizza så dom fick
göra en ny. Men det hade gått bra hemma iaf William sov typ hela tiden
så Isse hade det nog ganska lugnt ändå. :) Henric sprang typ mellan sängen
och toan hela tiden.

Men när vi kom hem så började dom andra att käka och jag ammade William
sen när jag hade käkat klart kom min farbror + fru och mina kusiner. :)
Dom skulle ha kommit vid två men skicka sms och skrev att dom skulle bli
lite sena vilket passade oss väldigt bra. :D
Bjöd på fika och snackade massa skit, William fick massa fina kläder.
Ett par jeans, strumpor, mjukiskläder (set), en tok cool piké body och en jätte
fin stickad tröja. Han kommer bli såååå snygg när han kan ha dom kläderna. :D
Var strl 62 så tar nog ett tag. :)

Alla var kvar till klockan var runt 6 sen åkte dom och William vaknade till när dom
åkt och ville ha mat och sen slocknade han och sover fortfarande.
Ska väcka honom snart tänkte jag om han inte vaknar nu, låter som det.

Har fortfarande inte bakat dom där jäkla bullarna heller, allt tar så mycket längre
tid när man har en liten bebis kan jag ju säga. :P
Men vi hoppas på imorgon ist. ;)
Blir iaf en promenad imorgon blev ingen idag så måste ut och röra på
döfettet.

Kommentarer
Postat av: lassika

Det låter lite stressigt, men verka som om allt gått bra.

KRAMIS

2009-04-26 @ 08:30:12
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Agnieszka

Hej. Ja pumpen är en sån där som man pumpar för hand, men är väldigt enkel att använda!

Oj ni har ju haft en massa för er ju!

kramar

2009-04-26 @ 09:21:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0