2kg godis någon? :)

Inget mera sovande har det blivit iaf, det gör för
ont att ligga ner så sitter hellre nu.
Stå orkar jag knappt.

Har iaf ätit middag Henric gjorde även den. :)
Och så har han fixat disken och städat undan i köket,
man känner sig bortskämd. :)
Var rätt jobbigt att äta dock många pauser men det gick ju
ner tillslut iaf.

Funderar på om jag ev kanske ska gå ett varv runt huset eller
något å se vad som händer. Självklart får ju Henric följa med
då också. Han är sånt stort stöd nu kan jag säga, även fast att jag inte
vill bli omhållen och sånt när jag har en värk så finns han ändå där.
Direkt om jag vill något eller vill ha något så hjälper han mig.

Slemmisen släpper förresten mer och mer nu hela tiden TACK OCH LOV!

Jag och Henric har kommit på en sak, godiset vi fick av Henrics bror
ingen av oss gillar dom sorterna speciellt mycket.
Så kommer vara typ 2kg godis som varken han eller jag tycker om ens. :S
Någon annan som vill ha? :P

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får göra några påskägg av dem det är ju nu på lördag som man ger bort dem. Kram

2009-04-05 @ 21:39:57
Postat av: Anonym

ooh håller tummarna för att er julia kommer snart!! =)

2009-04-05 @ 22:01:13
Postat av: Agnieszka

Jag tar gärna lite godis!!! Känner att min förkylning skulle behöva lite gottisar nu!!! Hoppas allt går bra för er, tänker på er!

kramar

2009-04-06 @ 12:51:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0