5timmars sömn.. Men inte jag..

Igår var helt otroligt, William sov i typ 5timmar i sträck.
Det har ju inte hänt tidigare det dumma var bara att jag inte
passade på själv att sova då och att det inte var på natten. :P
Jag önskade att han skulle fortsätta och sova lika länge
när vi gick och la oss sen men det kunde ju jag tro. ;)
Men natten har gått bra iaf jag borde väl inte klaga men fan jag
vill ju ändå sova. Men dom dagarna är nog förbi. :P

Nu på förmiddagen har vi inte gjort mycket, mest tagit det lugnt.
Jag passade på att ta en lång skön dusch när Henric tog
hand om lilleman. :)
Sen stekte han ägg och gjorde goda smörgåsar åt oss som blev
typ frukost/lunch.
Resten av dagen blir också lugn, vi ska göra ungspannkaka till middag
tänkte vi.
Henric har typ ätit upp alla bullar också så jag borde försöka mig på någon
dag att baka en sats faktiskt. Men det borde funka bara att jag börjar innan
Henric kommer hem så kan han ta lilleman när jag bakar ut det.
Allt ska ju jäsa så länge så då hinner man ju amma och allt sånt också.
Men måste handla då, suck hehe.
Är inte ofta som vi handlar längre, William är ju inte kompis med
vagnen ännu han har ju bara somnat i den en gång så blir ju inte att vi
går till affären och känns osmidigt att kasta in honom i bilen och sen
bära runt honom i affären. Isf blir det en av oss som åker och handlar bara.

Jag fyller ju år snart också. :D Dock så får jag nog inga presenter,
tråkigt kan jag ju säga. Henric får jag något av sen när hans lön börjat
komma som den ska. Känns inte som att det är något som vi prioriterar
direkt. Får se om det kommer några hit ens. :P Eller hm mjo det tror jag
bara för att dom vill träffa William. ;)

På fredag ska Henric vara borta hela dagen, kommer bli knäppt.
Först jobbar han halvdag sen åker han på studiebesök eftersom han
ändå ska försöka plugga samtidigt nu och sen efter det så bjuder hans
jobb på öl och vin så då ska han vara där. Vilket är klart att han ska,
gratis och allt ju. :D Samt att det är hela jobbet som är där.

Nej nu ska jag fixa lite annat här hemma medans William sover,
tiden bara springer i väg hela tiden tycker jag.
Förresten imorgon är han hela två veckor redan!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja tiden går allt för fort med dem små, elton har ju redan hunit bli 3! månader!

kramar

2009-04-19 @ 15:20:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag skulle gärna komma upp och gratta dig när du fyller år.. Och träffa lilla William så klart=)

Men jag är nog i england då tyvärr...

Hoppas allt är bra med er!



Puss!

2009-04-19 @ 17:36:45
URL: http://purpleblackheart.blogg.se/
Postat av: lassika

Vi får gratta dig när vi kommer ner.

KRAMIS

2009-04-20 @ 07:56:21
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0