Smärta!!

Det här är inte kul längre, fy fan.
Kan inte sova för vaknar inom tio min för att jag har
en ny värk hela tiden, alvedon hjälper inte det minsta,
duscha/bada tokvarmt funkar inte heller, även vetekudden
är provad men helt i onödan.

Ringde faktiskt förlossningen förut för att vissa gånger
så känns det som att jag ska kräkas för att det gör så ont,
visst var jag inställd på att det gör ont men inte att man ska behöva ha
så här ont så här länge.
Men kändes skönt att höra att dom iaf har plats där som det var då,
det har nog varit en av mina stora nojjor att behöva tänka och planera om.
Fick dock prata med en väldigt otrevlig barnmorska som man knappt fatta
vad hon sa ens jag fick säga "vad sa du" typ 10gånger liksom. :S
Men som väntat så sa hon att jag skulle avvakta mera.
Det knäppa var att hon frågade om jag hade några andra sjukdomar,
och då sa jag som jag har fått förklarat att jag ligger på gränsen till
havandeskapsförgiftning och då fråga hon efter mina värden så sa jag dom
men hon tyckte inte att jag låg på gränsen, ehh aja??

Henric gjorde lunch till mig förut. :)
Hamburgare och klyftpotatis riktigt gott verkligen behövligt.
Kroppen orkar liksom inte med längre.

Kommentarer
Postat av: Lena "lillasyster"

ÅH, det där låter inte så roligt =/... Vi får hoppas på att hon kommer snart :)

2009-04-05 @ 12:55:39
Postat av: Agnieszka

Vad roligt att det äntligen är på G!

Ska bli spännande sen att få se vad det var för litet pyre i magen! Önskar er all lycka till!

kramar

2009-04-05 @ 15:07:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Madde

Svar till syster:

Nej det är inte alls kul hoppas verkligen att hon är på gång.

2009-04-05 @ 15:57:26
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0