Skatteverket och magont.

Dagen har varit lugn, pappa kom hit en snabbis och precis efter det
kom Henric hem. :) Fick mitt presentkort idag som jag vann förut,
men förstår inte om man inte kan använda det i webshoppen..
Verkar iaf knäppt så mailade till dom och frågade helt enkelt.
Hoppas på att få svar ganska snart vill ju gärna kunna använda det. :)

William somnade en bra stund förut på dagen, skönt för honom
när han får sova eftersom han har så hemskt jätte ont i magen ibland. :(
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, ska nog prova på med massagen igen
vill ju verkligen att något ska hjälpa. :/

Alltså är det någon som förstår det här med hur man räknar på skatten?
Hur jag än räknar så blir det att dom drar för mycket skatt, alltså
skatteverket jag har till och med gått igenom hela min internetbank
för att verkligen se alla insättningar som jag har fått från allt och alla.
Måste verkligen ringa skatteverket och fråga om det är jag som räknar knas
på något sätt eller om det är dom som har gjort fel på något sätt.
Hm, knäppt att jag aldrig tidigare har brytt mig om att räkna iaf när det
rör sig om ganska många tusenlappar...
Aja..

Nu ligger lilleman och sover igen han och jag har sovit tillsammans men
jag smög upp för ett tag sen så får han sova vidare själv får se när
han vaknar.

Nej nu ska vi fixa middag här hemma. :)

Kommentarer
Postat av: lassika

Pröva att lägga honom över vänster arm på mage och samtidigt gör du mjuka runda rörelser över ryggen, direkt på kroppen.

KRAMIS

2009-04-23 @ 07:42:34
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0