Presenter och födelsedag.

Idag har det varit fullt upp. :)

Men natten var iaf underbar lilleman somnade hos
pappa och sov så gott att jag fick väcka honom vid fyra för
att han skulle ha mat - och JA han ska väckas eftersom han gått ner
för mycket i vikt.
Sen vaknade jag vid kvart över åtta och fick väcka både lilleman och
Henric då också, tanken var ju att vi skulle iväg så vi skulle åka vid nio
hm ja det var ju bara att glömma hehe. ;)

Vi kom iaf iväg 10,20  :P Och då åkte vi och hämtade Henrics bror och sen
mot byn. Vi åkte och lämnde Jonas hos deras föräldrar och sen till pappa.
Pappa och Henric bytte däck på bilen och jag var inne med lilleman,
Lucifer var helt förvänad över att ha honom där han förstod inte alls vad det där var.
Han var upp i soffan och luktade på honom och sen började han låta och då stack Lucifer direkt. :P
Sen la han sig på golvet men tittade på lillemans ben hela tiden för att se om han rörde sig, och sen hoppade han upp i soffan igen och gosade lite med lillemans ben (som bara låg stilla för jag ammade). Lilleman hade byxor idag som typ drar åt sig allt hår så jag la på en filt på hans ben så han inte skulle vara helt täckt i katthår men då tyckte Lucifer att han skulle in under filten till honom hehe och sen efter ett tag började lilleman att låta lite och då tog Lucifer tag i filten och drog iväg den han ville inte att han skulle låta och tyckte att det var filtens fel.
Sån söting han var hihi. :)

Sussi, Anders och Twiggy kom en sväng också och snusade lite bebis.
Sen åkte vi till Henrics föräldrar. :)
Där blev det supergod påskmat och tårta. :D
Kan ju inte bli bättre. Fick även en superfin bärsele och jätte söta kläder.
En body med fem myror är fler än fyra elefanter motivet på
(jag älskade det när jag var yngre) :D Och sen ett par söta strumpor,
och en brunrandig body och byxor med supersöta apor på.
Jätte fina kläder. :D Vi är så klart jätte nöjda och tackar massor.

Nej nu ska jag nog ta lilleman och gå och sova han sover iofs redan
så det borde inte vara några problem. :)

Tack för alla fina kommentarer om våran underbara son. :)
Absolut kommer det fler när jag känner att jag har tiden till det.
Imorgon är det återbesök igen och sen kommer Micke och även
pappa en sväng.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Det är en avent isis. Kan ta bild på den under dagen och lägga in i bloggen så får du se alla delar som följer med. hade tänkt mig 200kr för den.



kramar

2009-04-12 @ 08:18:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: marija

Oj jisses .. nu var jag sen skäms på mig

Men ett stooort grattis till pojken, hoppas att ni mår gött och NJUT av bebisdimman ;)



Kramar Marija

2009-04-12 @ 09:15:06
URL: http://smaragdmami.blogg.se/
Postat av: lassika

Det låter så gulligt att gosa med lilleman.

KRAMIS

2009-04-12 @ 11:18:41
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Lena "lillasyster"

Haha men Madde, vem älskade inte "Fem myror är fler än fyra elefanter" när man var liten? :)

2009-04-12 @ 18:00:24
Postat av: Madde

Till Lena: hehe jaja det är väl klart. :P Men var kul när det fanns det motivet på kläder faktiskt det visste inte jag. :)

2009-04-12 @ 20:42:54
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0