Ont ont ont.

Fy fan vad jag kan lova att jag har ont just nu.
Kan inte sova vaknar hela tiden av att det gör för
ont för att orka ligga still.
Sitter just nu på pilatesbollen och gungar lite rätt skönt
när det kommer en värk men faan jag är ju trött jag vill sova.
Och det varierar fortfarande en hel del mellan dom,
nu när jag har klockat så har det varit 6,5,7 min mellan värkarna.
Vill inte lägga mig i sängen heller å hålla Henric vaken i onödan,
känns som att det räcker att en är vaken faktiskt.

Har iaf inte ringt förlossningen, några som tyckte jag skulle göra det
tidigare idag men jag tänker inte åka dit för att bli hemskickad.
Får se hur länge jag klarar av värkarna hemma kommer ju försöka
så länge det går.

Ska ta och göra en tooook tidig frukost efter nästa värk tänkte jag,
fy fan för att sitta uppe klockan fem på morgonen. :S

Idag fyller Henrics syster år förresten grattis grattis. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas all smärta ger resultat snart :D

Här händer absolut ingenting. Börjar tvivla på att vi någonsin ska få se bebisen!

2009-04-05 @ 08:26:05
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ojojoj vad spännande!! O jag kan nästan sätta allt jag äger o har på att inom ett dygn så har er bebbe kommit till världen =D



Ny tävling hos mig nu oxå..om du hinner med den vill säga ;)



Kram

2009-04-05 @ 11:32:46
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0