Ont i hjärtat. :(

Fasiken vad skönt pengarna syns på kontot nu. Phu var riktigt
orolig där ett tag, jag menar man skulle ju inte bli förvånad om
fk strulade.

William var snäll när jag skulle göra middag idag, satte honom i
bärselen och då somnade han. :)
Så la jag ner honom och gav honom nappen (vi började med det igår)
och då sov han ända tills jag hade ätit klart.
När jag tog sista tuggan vaknade han och ville ha mat, vilket var perfekt.

Idag har William fått nya ersättningen hela dagen, men vet inte riktigt
om den är bättre eller sämre tycker de är lika han har ont i magen,
är gasig och skriker då massor. Funderar på om det är av bröstmjölken
som han kan få ont?
Idag har han inte ätit så mycker ersättning heller sammanlagt 120ml tror jag.
Ska sätta mig å pumpa nu tänkte jag för att se om det har blivit någon förbättring.
Men verkar som att William kan vara på väg att vakna snart igen..

Fy vad det gör ont i ens hjärta när man inte vet vad man ska göra mera
när han tokskriker för att han har så ont. :(
Dom där jävla minidropparna kan man ju kasta också dom hjälper
verkligen inte det minsta. (

Kommentarer
Postat av: Lena "lillasyster"

Nå stackars liten :( hoppas att han blir bättre snart :)

2009-04-24 @ 23:12:00
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

alltså, vad jobbigt de dära.. när jag ammade hjälpte minifom. men senare när jag slutat amma så hade han nästan aldrig magknip länge. så jag tror än idag att det var pga. min mjölk han fick ont, men svårt att veta ju :/

2009-04-24 @ 23:51:09
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: cammie

vad säger dom på bvc ?? =/ jobbigt och tråkigt att han ska behöva ha magknip (kolik?)..

2009-04-25 @ 01:10:18
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: näe, det vore ju tråkigt.. aha okej, men om han får ont även av ersättning lär det inte vara du. eddie fick alltså ont kanske 1 av 8 ggr eller nåt av ersättning, och med mjölken minst varannan.. så ^^

2009-04-25 @ 10:21:33
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: lassika

Skönt med pengar, hoppas att det lugnar ner sig snart, svårt att tro att det är din mjölk, men men.

KRAMIS

2009-04-25 @ 16:53:43
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0