Jag vill sova.

Jag har fortfarande sjukt ont när värkarna kommer.
Låg och försökte sova förut men vaknar hela tiden fortfarande,
så det känns ju som att det bara är att ge upp typ.
Nu har jag suttit på pilatesbollen ett tag vet inte om det hjälper.
Gaah jag mår illa! Fy fan vad ont det gör,
kan hon inte bara komma nu ist så jag slipper all denna jävla smärta.

Nu är det 11timmar som jag har haft värkar i trodde jag ja,
är ju fan 23 timmar!!! Var ju igår på eftermiddagen det började.

Fattar mig dock inte på värkarna dom varierar så mycket i tid,
först kan det ta typ 5 min sen till nästa 10min?

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman! Låter inte roligt att det blir så långdraget. Har vattnet gått ännu? Hoppas att hon vill skynda på lite. Tänker på er, Kram

2009-04-05 @ 19:48:19
Postat av: Madde

Svar till Syster Mia:

Nej känns riktigt jobbigt att det tar sån jäkla tid.

Nej vattnet har inte gått ännu, bara slemmisen som håller på å släppa mer och mer.

Tack så mycket. :)

Kramar.

2009-04-05 @ 20:12:39
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0