Bf idag.

Jahaps idag är dagen D. Julias beräknade datum att komma.
Just nu tror jag inte att hon kommer idag tyvärr...
Känns drygt jag hade gärna kunnat få bebis just idag,
soligt och fint är det ju ute också.
Henric ändrade sin gissning för några dagar sen till att
han tror att hon kommer imorgon, hans syster fyller ju
år då också hehe så hon tycker att Julia ska komma imorgon. ;)

Phu igår var vi till Henrics bror och han köpte en massa godis och när
vi åkte fick vi allt godis med oss hem. :S
Han ville inte ha det då haha. Så nu har vi en väldigt massa
godis hemma. :P Fast jag är inte ett dugg sugen på godis, inte just nu iaf.

Min volvo gick förresten så klart igenom besiktningen. :D
Blankt papper så klart. ;) Jag har bara bra bilar. :P
Så nu är det bara en polering av bilen sen ska den säljas,
någon som är inresserad? :)

När pappa ringde och sa det så kunde vi typ inte somna om sen
så vi låg och drog oss ett tag men sen gick vi upp, så gjorde
vi mumsig frukost med scones, ägg, te och massa sånt gott. :)
Man får ju passa på nu när man har tid att göra sånt. :D

Henric ska snart iväg å fika lite med grabbarna, är några polare
som skulle upp till stan så ringde dom och fråga om han skulle med
och de är ju klart han ville. :)
Får se om jag tar mig en promenad sen kanske, men är ju så jäkla
tråkigt att gå själv. Men skulle vara skönt att komma ut lite i solen
kan ju sätta mig på en bänk i min ensamhet någonstans. :P

Kommentarer
Postat av: Melinda

Spännande :)

2009-04-04 @ 19:18:17
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0