Usch och fy.

Ja det är så jag kan beskriva hur jag mår just nu.
Är hungrig, men maten bara växer i munnen.
Är trött men kan inte sova.

Men men, igår va jag till frissan skönt att äntligen bli blond igen.
Sen va jag till pappsen å käkade våfflor och glass, sen upp till stan igen.
När jag kom hem ny frisserad och fin så vad kunde vara bättre än att Henric hade diskat och sånt.
Åhh underbart att slippa tänka på det. Däckade direkt i sängen sov i tre timmar, sen vaknade jag av att jag mådde dåligt och gick upp å gjorde mat och mådde lite bättre. Sen vart de kvällsmys med godis och ostbågar framför King Kong.
Sen sova.

Nu sitter både jag och Henric framför en varsin dator och är sega, vi försöker hitta på något att göra får se om vi kommer på något.

Nej nu ska jag kila. Kommentera!!!

Kommentarer
Postat av: lassika

låter trevligt med en myskväll bra att du är nöjd med håret kram

2008-09-08 @ 11:51:27
Postat av: Madde

Svar till mamma: Ja det va jätte skönt att vara hemma med myskväll blev massa filmer och bara slappa.

Håret blev jätte fint. :D Kramar.

2008-09-08 @ 18:01:32
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0