Tvättdag.

Jahaps så idag var det tvättdag igen.
Känns som att man gör det jämt.
Hm men men ska nog gå bra. ;)

Igår va vi ut och käka gott blev en kinaresturang på brommaplan.
Efter det var vi båda jätte trötta och jätte mätta och skulle vila lite tänkte vi (klockan va ca 19.30 när vi kom hem)
men ja vi somnade, vaknade i natt och gick upp å borstade tänderna och tvätta bort sminket.
Men fan vad skönt det va att sova så mycket imorse kände vi oss nästan pigga.

Nej nu ska jag kila och göra iordning kycklingen och sen göra rent badkaret och sen är det dax att börja tvätta.
Måste damsuga klart också.

Jag känner att jag inte orkar bry mig om vad ni alla tycker om det är rätt eller fel.
Tycker ni att det är dåligt så kan ni bara lämna mig ifred då vill jag inte ha nått med er att göra.
Ni har ingen rätt att dömma på något sätt. Jag tänke inte anpassa mig något efter vad ni tycker och tänker
jag har mitt liv och det betämmer jag över själv ni har ert och inte fan lägger jag näsan i blöt där inte!

Nej nu kilar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0