Tidigt på morgonen för att vara jag.

Idag mår jag så där, när jag vaknade imorse så mådde jag inte bra, helt skakis och snurrig och jag kände bara NEJ!!
Så idag blev jag hemma det löste sig med hyrbil och sånt för stackaren som ska köra för mig. Kände att jag verkligen inte skulle sätta mig bakom en ratt idag inte när jag mår som jag gör just nu. Fast idag på morgonen så har jag ätit TVÅ kalla pankakor med socker på. Och dom gick ner. Jag känner mig helt paff själv. :P Hoppas verkligen på att det håller på att vända jag orkar inte må dåligt längre. Öppnade inte ens ostbågspåsen igår det är också något som gör mig paff åt bara upp dom några som var kvar i den gammla fast sen på kvällen åt jag inget ist mådde inte alls bra då heller. Men men.

Henric är också hemma idag stackaren har knappt sovit något alls inatt sprungit mer på toan än vad jag gör.
Hoppas bara inte att han börjar spy också jag vill inte bli magsjuk!!! Han får absolut inte smitta mig känner jag.
Usch då ger nog kroppen upp helt. :P

Får se om vi åker till vagnghärad idag jag kommer ju inte att köra men det beror på hur Henric mår vidare under dagen.
Jag menar jag kan lika gärna ligga i en soffa i vagnhärad som hemma liksom det är ju lika tråkigt överallt.

Hoppas att jag kan träffa Sandra på söndag va ju hundra år sen hoppas jag börjar må bättre så jag vågar köra bil ändå till Nypan. Men det är några dagar kvar så vi får helt enkelt se.

Nu ska jag göra nudlar och se om det också går ner dricker lite fruktsoppa hela tiden. Går en hel del fruktsoppa just nu kan jag säga. :)

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: lassika

Det låter nästan som om det är en släng av magsjuka som ni har åkt på. Hoppas att ni får trevligt i helgen vad ni nu gör. KRAMISAR

2008-09-12 @ 09:32:29
Postat av: Trasslan

Wiiie ! =D hoppas du orkar åka ner till Nypan =) Skulle va så sjukt kul å ses =) <3

2008-09-13 @ 11:55:39
URL: http://trasslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0