Ryggont. :(

Idag så är min rygg hemsk. Fan vad ont det gör. Kan jag aldrig få vara helt fri från illamående och att ha ont och ja allt möjligt? Blir nog att ta ett varmt och skönt bad för att se om det hjälper lite kanske. Eller om jag orkar så åka iväg och simma vore ju det bästa. Annars har jag inte mycket planerat idag känns som att klockan är typ nio på morgonen men hallå halva dan har ju redan gått. Och jag som hade massa saker jag behövde göra idag lika bra att sätta igång kanske så jag blir klar någon gång.

Igår så åkte jag till veterinären med Missi och som jag trodde så fanns det inget chip så hon är chiplös.
Pratade även med polisen i Trosa och ingen hade ringt in och anmält en katt försvunnen där, fick nret till polisen
i vällingby så jag skulle ringa dom idag eller imorn och se vad dom har att säga vad dom tycker att jag ska göra. Och när jag kan se katten som min.

Nej nu måste jag kila kan inte sitta upp längre ryggen dödar mig.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja ett varmt bad kan vara bra. Simma är vist också bra säger dom. Det kan vara ett rent helv..e när man har ont i ryggen. KRAMIS

2008-09-25 @ 14:50:07
Postat av: Kusin carro

Det är inte alltid kul att vara gravid gjorde inget om de va översnart men jag har ju faktiskt fått sov hela natten förutom två toa besök =P

2008-09-26 @ 07:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0