Nyfiken.

Jag är lite nyfiken, vad kan morgondagen ge?
Vad får man veta? Vad säger dom? Hur lång tid tar det?
Massa frågor, men imorn så, då lär jag väl ha glömt alla frågor och sitter som ett fån. :P

Hm men men, usch behöver vila skulle göra det men så fastna jag i något borde nog verkligen vila lite nu
har ju några timmar på mig innan henric kommer hem fortfarande.
Eller om jag ska pressa mig till att vara vaken och se hur länge jag kan vara upp ikväll :P
Hm blir nog inte det sista haha.

Idag har jag faktiskt ätit. :D Käkade två mackor mitt på dan sen när jag kom hem så vart de korv och makaroner.
Skönt med mat. Får se om jag kan äta ikväll också skulle vara lyx.

Usch det är ingen som känner för att komma hit å städa åt mig? :P Jag har ingen ork till det ingen lust heller.
Är väl iofs inte stökigt lite små plock sen bara damsuga och torka men va fan det är mycket energi till det.

Nej folks nu ska jag kila. Men hallå KOMMENTERA då!! Bara en som gör det, inte ens selle längre, dålig stil av er. ;)

Kommentarer
Postat av: Selle

Jobbar för fullt. Är man off världen i 4 dagar.

2008-09-09 @ 16:42:29
Postat av: lassika

Lite skit i hörnen har ingen dött av. Bra att du har kunat äta lite. Men det är inget farligt som händer imorgon. Lite prover och lite prat. Får ev något att läsa. Försök att vila så mycket som möjligt, snart är den tiden förbi. KRAMISAR

2008-09-09 @ 16:52:58
Postat av: Anna

Lite svårt att veta hur mycket man ska kommentera för tillfället! ;-) Utan att säga för mycket, om du förstår vad jag menar!

2008-09-09 @ 19:52:59
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0