Mitt hjärta blöder.

Känns tungt men vi har bestämt oss för att ta bort Snuttan.
Det är det enda rätta nu hon har fått så många chanser men nu är droppen fallen.
Kanske en annan vacker dag så skaffar vi en ny men tror inte att det blir nu innan bebisen.
Ska ringa runt till lite olika ställen och se jag vill bara lämna henne och sen åka, eller ännu hellre att någon annan
gör det jag kommer gråta tillräckligt iaf känner jag.



Hm mer då, idag åt jag faktiskt lite lunch med pappa och magnus efter att jag slutat jobba.
Skönt att ändå få lite i magen i morse fick jag inte ens i mig nudlar.
Annars är det väl inget mer nytt att berätta.

Svar till kommentarerna: Jag försöker att äta och små äta men det funkar inte.
Det växer i munnen och därför går det inte. Oftast spelar det ingen roll vad det är heller.
Nudlar går bra men varför vet jag inte. Ostbågar går också bra och det är bara knäppt.
Fruktsoppa började jag med igår och det funkar också men dom där rånen vette tusan alltså, smaka
ju oblat om skiten. Nej blir nog bara fruktsoppa framöver.

Men nu ska jag kila ska fixa lite här hemma medans jag orkar.
Det är något knas med mitt msn så därför jag inte är ute.

Kommentarer
Postat av: Selle

Ingen som ni kan ge bort katten till då?

2008-09-11 @ 20:12:04
Postat av: Madde

Vill du ha henne? ;) Henric köpte nya skor och han har använt dom två gånger och i natt så har hon kissat i en av skorna läder sko så bara å kasta typ. :/ var inte en droppe på golvet allt var i skon. Så därför tar vi bort henne.

2008-09-11 @ 20:34:12
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Jag vet att det är svårt att ta bort ett djur som man är fäst vid. Har fått göra det ett par gånger. Ät du ostbågar om det käns bra, lovar att det kommer du att sluta med om ett tag. KRAMISAR

2008-09-11 @ 21:21:32
Postat av: Madde

Jo jag vet men det är det enda som finns kvar och därför är det det som är rätt också. :) Japp jag och mina ostbågar. :D Kramar.

2008-09-12 @ 08:24:08
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0