Söndag.

Jahaps, så söndag och regn.. Suck. Jag är så sjuuukt uttråkad men vet inte vad jag vill göra.
Men men nu håller vi på med mat men jag vet inte om jag kommer kunna äta mår hm... konstigt? Känns iaf inte som att maten kommer att gå ner men hoppas det. Sen åker jag mot Trosa först ska träffa Anders och alla där han fyllde ju år när han var i USA och så är det bäst för honom att han har köpt nått till mig (vilket jag absolut inte tror egentligen) Men men. Sen tänkte jag sova hos pappa då har jag närmare till jobbet och slipper sitta i all rusningstrafik imorn, sen hoppas jag att jag inte behöver börja jobba helt imorn heller isf kan jag åka och köpa skor måste ha ett par till kontoret eftersom de är inneskor som gäller där men sen behöver jag även stövlar så jag kan ha kjolar och sånt. :)
Nej nu är det mat och kramkalas. :D. Tjo hejsan.

Kommentarer
Postat av: lassika

Lycka till på det nya jobbet KRAMIS

2008-10-05 @ 19:43:04
Postat av: Ida

Ja söndagen var regning på många sett och vis. Haha du får bli en sexig kontorsråtta istället för en cool lastbilschaffis ;P

Puss!

2008-10-07 @ 22:38:10
URL: http://unfinished.bloggspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0