Oj.

Hehe ojsan va visst ett tag sen jag skrev, är för att jag mår sjuukt dåligt och är jätte trött.
Håller på att åka på bihålsinflammation och huvudet sprängs illamåendet är som innan så blir mycket små frukt och vatten på jobbet kan jag ju säga. Äter nästan ingen riktig mat ordentligt. Inte allt för bra men vad ska man göra?
Att vara kontorsråtta är sjuuuktr tråkigt haha eller det var iaf min reaktion första dagen min första mening när jag kom hem var "hur fan kan du sitta inne och jobba på ett kontor hela dagarna" till henric. :P Nu känns det lite bättre ibland tråkigare men ibland roligare beror på vad man får göra och sånt. :) Men nu börjar jag iaf komma in i det mer och mer så är väl det som kanske gör det roligare också? Ja inte vet jag, men sen fördelen med att jag inte äter är ju att jag får gå klockan 16 då varje dag och det tackar man ju inte nej till. :D

Nej nu ska jag börja med maten hoppas Henric kan ta åt sig äran med monsterberget disk som blivit nu när jag mått dåligt när jag kommit hem från jobbet. Fan kom precis på att jag hade tvättstugan idag... Skulle ju ha sprungit dit direkt när jag kom hem.. Suck... Aja...


Kommentarer
Postat av: lassika

som kontorsråttta kan du nog krypa in i ett litet hör och lyssna på vad dom andra säger haha. KRAMIS

2008-10-08 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0